středa 9. ledna 2013

U nas v kuchyni

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dnes par stripku z nasi kuchynky,uvidite milovany pribornik s patinou,porcelanovy chlebnik a v neposledni rade mou vysnenou polici na talire,kterou nam zhotovil nas trpelivy truhlik na me prani a navrh. 
 
 
 
 
 
 
 
                            
                                
 
 
 
                             
 
 
 
                          
 
 
           







                   
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
         









 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

21 komentářů:

  1. Kačenko,NÁDHERA...police na talíře je úžasná...až jednou budeme předělávat tu koupelnu tak to vezmeme i přes kuchyň a nějakou polici na talíře bych tam chtěla taky...moc se mi u tebe líbí i ty zásuvky jsou super...v tvé kuchyni se musí vařit jedna báseň...Měj se strašně moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klarko,bez teto police na talire si mou kuchyn proste nedokazi predstavit,ja nahore zadne skrinky nemam,ani vlastne dole,jen police,hacky,suplicky a suplata.Vse ma hrubou patinu,zadne troskareni.No,uprime,ja s dvojcaty varim spise rychlovky,na ostatni neni zatim kdy,priorita je pece o ne,musim je raubire porad hlidat.

      Vymazat
  2. Ahoj Kačko, no tedy, ty zásuvky fakt nemají chybu. Moc zdravím Margit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo,jsme detailisti,nejak jsme si neumeli predstavit v dome klasicke zasuvky a vypinace,tak to bylo narocnejsi,najit takoveto porcelanove,ale klaplo to.

      Vymazat
  3. Katko ta police na talíře je úchvatná,po nějaké takové toužím do nového koutku v kuchyni.
    Moc se mi u vás líbí!
    Krásné odpoledne Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verko,moc dekuji,najen ze krasne a stylove vypada,ale talire,ktere denne pouzivam v hojnem poctu jsou hned po ruce bez zbytecneho otevirani a zavirani dvirek skrinek.

      Vymazat
  4. Katka, tak tento kútik kuchyne nemá chybu. Krásna je polička na taniere, príborník, porcelánový chlebník a tá Tvoja všade prítomná patina. Paráda. A máte šikovného stolára. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej,jsem rada,ze se kuchynka libi.Pribornik je z BR a myslim,ze puvodne to ani pribornik nebyl,ale to by jsem ani nebyla ja,aby jsem si veci nepouzivala na co chci ja.

      Vymazat
  5. Ahoj Kači, na tvou kuchyňku jsem se těšila a samozřejmě nezklamala! :-) Zahlédla jsem i limitovanou plechovečku M&S z mého bazárku, moc se mi u tebe líbí!!! :-) A taky se mi líbí skleničky, el.zásuvky a celkově krásná a romantické atmosféra, kterou jsi vykouzlila!!! Tvůj truhlář je skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Sandri,ano,i ja mam rada smirovani u holek v kuchyni,preci jen je nam to blizke.O sklenkach vim,libily se ti jiz drive a myslim,ze by bylo skoda je mit schovane.Truhlar delal nekolik let na severu evropy,tak nastesti zna me potreby.

      Vymazat
  6. Ahoj Káťo, polička je krásná!!Máš nádhernou kuchyňku!!Dokonalou!!Nemá to chybu, moc se mi líbí.U nás trávíme v kuchyni nejvíc času.Měj se pěkně!!Romča

    OdpovědětVymazat
  7. Vše je moc krásne a zladené... police na taniere mám vo všeobecnosti rada, tvoja je nádherná, zhotovili ju šikovné ruky! Odfotila si nám moc krásny kútik... vidím tam i stojan na taniere, ja mám na zozname stojan na šálky :) Ale to až bude nová kuchyňa, teraz nemám miesto v našej mini kuchyni... Teším sa na ďalšie fotografie z tvojho útulnúho domova! Prajem krásny večer...

    OdpovědětVymazat
  8. Katčenko kuchyň máš krásnou a moc hezounké růžičky!!!!Hezounky vše sladěné!!

    OdpovědětVymazat
  9. Keby si princezna Ruženka zariaďovala kuchyni, zrejme by bola presne ako tá tvoja, nádherná, s romantickými detailami a s ružami. Veľmi sa mi páči kombinácia romantiky a rustikálneho vzhľadu, patina na nábytku, a stropné trámy, Také trámy, to je môj sen na chalupe. My síce trámy máme, ale predchádzajúci majiteľ ich barbarsky natrel hnedou akrylovou farbou. Pošli pochvalu stolárovi, polica na taniere je dokonalá a čítam, že očarila nielen mňa. Pekný večer ...

    OdpovědětVymazat
  10. Kačenko, nádherná kuchyň a všechny doplňky... Moc se mi líbí zásuvky... Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Kačí, nádhera! Máte to bydlení neuvěřitelně dokonale vyladěný a sladěný! Moc se mi u vás líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný večer přeju :)
    nevím, jestli jsi znala můj blog little-devil-simonchellii.blogspot.com, ale já na tvůj chodím často :) Kdyby jsi ho náhodou znala a za nějaký čas se tam šla podívat, tak už nená. Změnila jsem jeho název. Je to kvůli jednomu projektu, co tam prezentuju :) Tak budu ráda když mrkneš. Simča

    OdpovědětVymazat
  13. Kati, krásne kuchynské kúsky a najviac by som asi zatúžila po tých porcelánových zásuvkách :-)
    J.

    OdpovědětVymazat
  14. Káťo, tak přeji, ať je brzy dobře, já už jsem po dnešku taky celkem fit, naštěstí mi to vyšlo na sobotu, tak byl doma M. a byl s kluky a já mohla polehávat...pokud by nebyl, nezbylo by mi, než fungovat taky, v takovým případě taky většinou zvládám to nejhorší vyležet přes noc naštěstí...jen se obávám, aby nám to ta těla jednou všechno nevrátila i s úroky...Měj se krásně a ať je malej brzy fit, kluci už se taky lepší...Fífa právě s očky měl problémy hned jako miminko, byli jsme i na průplachu kanálků a říkala tehdy paní doktorka, že na to bude asi dost trpět, že má ty kanálky extrémně úzké...no zatím se mu to neopakovalo, až teď a vypadá to, že se to pořeší i jen tím ophtalmo-septonexem a ani nebude potřeba antibiotické kapičky:-). Káťo, opatrujte se, ať si můžete užívat zimní krásu:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Katy drahá moja, děkuji velmi peknučce za milé zastaveníčko u mě na blogu:o). Jojo jsem v zajetí červené (ale i modré) vášně;-D. Ale ostatním barvám se taky nebráním;=). A fíííha, máte teda naprosto bohouskou kuchyň!!! Jdu Ti to tady řádně prošmejdit;-D. Fanfárové zbytek dne, Míša.

    OdpovědětVymazat
  16. Aj tak ta polička na ty talíře, to je luxusní :-) uplně neprožívám styl patinování a jiného staření dřeva, ale tohle se mi fakt líbí :-) jak je tam ale řešeno, aby talíře nepadaly? Nějakým náklonem nebo tak nějak? ráda bych se inspirovala, určitě by ti to nevadilo. Mám taky jednoho šikovného stolaře, co dělá kuchyně a nábytek na zakázku, tak mám pěkný tip.
    Ta polička je jinak nová nebo má jen patinu bílou s nepravidelným nátěrem? Díky Zůza

    interiery-jiricny.cz

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.