pondělí 29. října 2012

Radosti z kramku


Krasne skoro mrazive ranko me mile,
dnes jen rychlovka,mela jsem prez vikend stavku naseho netu,tak dohanim blogove resty,no umite si to predstavit,zrovinka pred vikendem vam nevlozit zadny prispevek a nemoct se kochat vasimi,no byl to alespon ocistec a ja udelala trochu vice prace,takze ted budu vkladat o sto sest,hi,hi,mam nafoceno i predem,jak jsem mela vice casu.Ale ted je noc,tak dnes jen cim jsem si pred par dny udelala radost v mem kramku,prislo nove zbozi a opet jsem nemohla odolat dokonalym andelem,je vcelku robustni a tezky,nemam rada plastove imitace,nebo proste nejake dute odlitky,ale tentoje opravdu nejaky betonovy nebo co a ma nadherne do zlatovo stribrna zajimavou barvu a ovesy,no to snad nikomu nemusim vysvetlovat,diky siroke misce pasuji temer na jakykoliv svicen,ja je pouzila na muj straaasne stary predelany,byl puvodne hnedy a je tak trochu etno,ale s naterem dostal novy rozmer,nemyslite??




                                      Krasna latte svice tak z obchudku,miluji tuhle barvu





                                 Ovesy jsou opravdu velke a nadherne se blisti ve svetle




Nejsem nejak ulitla na andelky,ale tenhle me ucaroval,hlavne ta nepopsatelna barva




      Foceno opet na stare puvodni pudove dlazbe,kterou jsme nasli v baracku





                           Ovesy jsou opravdu velke a masivni,tudiz krasne vyniknou
















            Svicen je hodne velky,tak mu to slusi i na zemi u krbovych kaminek




        Detailiky ovesu,byly i za velmi priznivou cenu a jeste jsou v temne lila






Tak zatim vse,preji krasny den a i kdyz mame tento tyden velikou oslavu,nasim milovanym dvojcatkum bude 4.listopadu dva rocky,ano uz je to dva rocky co nas udelali opravdu stastnymi,tak bude velka priprava,ale i tak se budu snazit vas potesit prispevky a hlavne nezapomente komentikovat,je to muj naboj na dalsi foceni,pa.

                                                  Katka

12 komentářů:

  1. Kačenka, ďakujem ti za krásny komentík na mojom blogu :) Veľmi ma potešil, presne tak ako pohľad na tvoje nové fotky. Svietnik ma ohromil, je úplne nádherný. Akurát pred pár dňami som pozerala na Bellarose mištičku s takýmito krištálikmi :) Anjelikov veľmi nemusím, tie ich "roztomilé"
    tváričky ma desia, ale vlastne to je pri všetkých soškách, na ktorých je tvár, je to také divné :))) Môjho priateľa zase desia obrazy... Takže jeden obrázok s mačkou oblečenou ako dáma, musel preč :))) Inak podľa mňa je v dnešnej dobe obdivuhodné, vydržať celý víkend, vôbec deň, bez PC, takže tlieskam! Ale nebudem klamať, že som nesledovala stĺpček s obľúbenými blogmi, a čakala na príspevok od teba :) Inak tvojim roztomilým dvojičkám prajem vopred všetko najlepšie, nech sú zdravé, šťastné a poslušné :))) Prajem krásny deň :)










    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misko,vubec nedekuj za komentik,pisu to tak automaticky a jsem moc rada,ze mas tak prijemny a krasny blog.Ale jsem stastna,ze te tesi me komentare.Predstav si,ze svicen byl hnedy a pritel me ho daroval snad jako jeden z prvnich darku k Vanocum.A je fajn,ze ovesy mohu menit i na jine svicny.
      Ohledne andelicku,ja na ne nejsem take nijak ujeta,vlastne krom miniandelicka od Sandry je to muj prvni andel,ale uchvatil me svou barvou,je vazne tak zvlastne nazlatla a svou velikosti,nemam rada malickate dekorace.Ale des z obrazu je zvlastni fobie,ale je fakt ze zvirata jako lidi by jsem take nemusela.S tim PC jsem se trochu vydesila,jak jsem na nem asi trochu zavisla,myslim,ze je to spatne.Ale mrzelo me,ze opravdu nekdo ceka na muj vikendovy prispevek.Moc dekuji za prani detem a uprime,ja nechci moc poslusne deti,rika se,ze pak i v puberte a dospelosti se navyknou poslouchat,ale nekoho jineho a lehce spadnou do spatne party,treba,takze vse s mirou.Preji ti take krasny den,i kdyz mrazivy.

      Vymazat
  2. Kačenko,víš,že jsem ulítlá na svícny a ten tvůj nový je naprosto dokonalí ...tento týden by mi měl dorazit balík z BR a v něm?Však ty víš:-)))...já se na něj táááák těším,ale jen mě mrzí to,že si jej budu muset zabalit a dát až pod stromeček:-)))...a dvojčátkům přeji hlavně hodně zdravíčka,protože toho je zapotřebí nejvíce...nás čeká oslava 10.11.Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klarko,svicen ma pouze nove ovesy a cca pred rokem novy bily nater.Jinak jsem moc zvedava pro co presneji jsi se nakonec rozhodla,tak me pisni mailik.Me to muzes rict,alespon ti pisnu,zda to mam take.Dekuji za prani detem,uz se chystam,zatim jen delam veliky uklid.Mej se take pekne,ale ty urcite stale sijes o sto sest.

      Vymazat
  3. Kačenko nádhera-ověsy miluji i sošky andílků-nakoupila jsi moc dobře!!!!Já ti pak písnu na email!!!!Krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miso,ja mam take ovesy rada,ale vybiram si a tyhle meli jeste v lilla a za rozumnou cenu.Andilky jsem puvodne chtela dva nad kazdou stranu postele,ale zatim ho mam v obyvacku.Tesim se na tvuj majlik.Preji take pekny den,my ted jdem spinkat,tak jdu uvarit neco rychleho.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Diky Shaki a to jsem ho pri stehovani skoro vyradila.

      Vymazat
  5. Kačí je to nádherné! Jak ověsy - ty jsou parádní a musí se nádherně blyštit, fakt krása tak i anděl, ten je moc pěkný a má opravdu krásnou barvu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,tak takhle ja si delam radosti.Diky zlatave barvicce jsem si vlastne andilka koupila,bily je klasika,ale tenhle je fakt pekny.

      Vymazat
  6. Ahoj, ověsy na svícnu jsou nádherný, krásně se to blyští!!!nádherný svícen:) měj se fajn.pa Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasny den,jsem rada,ze se libi,uz se tesim,az je zkusim prendat zas na jiny druh svicnu.

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.